5 Aralık 2020 Cumartesi

HAKLIYDIK KAZANDIK! DR. KEMAL NACİ EKŞİ ANADOLU LİSESİ YENİDEN KENDİ BİNASINA TAŞINIYOR


Dr. Kemal Naci Anadolu Lisesi İstanbul Bağcılar'daki gerçek adresine birlikte yürüttüğümüz mücadele sonucu kavuştu.

Haklıydık kazandık! Önceki dönem İstanbul Bakırköy Belediye Başkanlarımızdan ve 19. Dönem Milletvekillerimizden Dr. Kemal Naci Ekşi tarafından 1988 yılında yaptırılan, “Dr. Kemal Naci Ekşi Anadolu Lisesi” boşaltılarak İmam Hatip Lisesine verilmişti. Başından beri konunun takipçisi olduk. İstanbul'da veliler, Okul Aile Birliği ve Bağcılar ilçe Örgütümüzle birlikte bir mücadele yürüttük. Okulun iade edilmesi için dava açıldı, basın açıklamaları yaptık, TBMM'ye soru önergesi verdim, Milli Eğitim Bakanı ile görüştüm, Meclis'te defalarca gündeme taşıdım; son olarak bütçe görüşmelerinde de gündeme getirdim... Mahkeme, İmam Hatip Lisesi yapılan binanın boşaltılarak, yeniden Dr. Kemal Naci Ekşi Anadolu Lisesi olarak eğitim-öğretime devam etmesine karar verdi. Bu başarılı sonucu Okul Aile Birliği, veliler, İstanbul Bağcılar İlçe Örgütümüz ve sendikalarımızla ortak mücadele sonucu elde ettik.
Yıldırım KAYA CHP Ankara Milletvekili
5 Aralık 2020

Hiç yorum yok: