8 Haziran 2018 Cuma

Mutlu Çocukların Yaşadığı Bir Ülke İstiyoruz


Mutlu Çocukların Yaşadığı Bir Ülke İstiyoruz

Sevgili Öğrencilerimiz, Değerli Öğretmenlerimiz ve Saygıdeğer Velilerimiz
Bugün hepimizin üzerine titrediğimiz geleceğimiz, çocuklarımız 2017-2018 yılı karnelerini aldı. Çabalarından dolayı öğrencilerimizi, emeklerinden dolayı öğretmenlerimizi, sabır ve fedakarlıklarından dolayı da velilerimizi kutluyorum.

Başarılı olmak için çalışmak kadar, dinlenmeye de ihtiyacımız var. Sevgili öğrencilerimize, dinlenmelerini ve en sevdikleri şeyleri yapmalarını tavsiye ediyorum. Mesela kitap okumayı sevenler için, okunması gereken o kadar çok kitap var ki…

Ama tatilde çalışmak zorunda olan milyonlarca çocuğumuzun olduğunu da biliyorum. Tarlada, bağda bahçede, sanayide… O küçük eller çalışacak, sevdikleri şeyleri yapamayacaklar!

Ekonomik nedenlerle okuyamayan, çalışmak zorunda kalan çocuklarımızın da bugün büyük bir burukluk yaşadığını taa yüreğimizde hissediyoruz…

Biz çocuklarımızın çağın gerisinde kalmayacakları, iyi bir eğitim almalarını istiyoruz. Çocuklarımızın tatil haklarında çalışmak zorunda olmayacakları bir Türkiye hayalimiz var!

Biz mutlu çocukların yaşadığı bir ülke istiyoruz…

Çünkü biliyoruz ki çocukların mutlu olduğu bir ülkede; huzur olur, barış olur, kardeşlik olur, refah olur…

Tüm bu duygularla, yeni oy kullanacak gençlerimize, mesleğini onuruyla yapmak isteyen öğretmenlerimize, çocuklarının geleceği için kaygı duyan değerli velilerimize sesleniyorum…

Kendiniz için, çocuklarınız için oy kullanın; geleceğinizi karartmak isteyenlere 24 Haziran’da tasdiknamelerini verin.

Eğitim İçin geliyoruz!

Yıldırım Kaya
CHP Parti Meclisi Üyesi
Ankara 2. Bölge Milletvekili Adayı
8 Haziran 2018/Karneler Günü Kutlaması

Hiç yorum yok: