1 Haziran 2018 Cuma

Bu kadar da olmaz edep yahu!


Bu kadar da olmaz edep yahu!

AKP seçimi kazanmak için akıl almaz yollara başvuruyor. Son yaptıkları, ne kanuna, ne ahlaka, ne de vicdana sığmıyor. “Edep yahu” dedirtiyor…

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okullara bir yazı göndererek, öğrencilerin ve veli bilgilerinin ekli tabloya doldurularak gönderilmesini istiyor.



Yapılanların, çok masumane ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün görev kapsamında olduğunu düşünebilirsiniz.

Ancak sonuç öyle olmuyor.

Ne mi oluyor?

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okulların gönderdiği öğrenci ve velilerin özel bilgilerini, AKP İl Başkanlığı’na veriyor. AKP yetkilileri de bu bilgileri seçim sürecinde kullanarak, öğrenci velilerini arıyor.

Öğrenci ve velilerin özel bilgilerini, siyasi bir partiye seçim çalışmalarında kullanması için veren “Ağrı İl Milli Eğitim Müdürlüğü” suç işlemiştir.

Başta Milli Eğitim Bakanı Sayın İsmet Yılmaz ve Ağrı Valisi Sayın Süleyman Elban olmak üzere tüm sorumluları göreve davet ediyorum.

Sorumlular bulunup hak ettikleri cezalar verilene kadar konunun takipçisi olacağız.

Yıldırım Kaya
CHP Parti Meclisi Üyesi
Ankara 2. Bölge Milletvekili Adayı
1 Haziran/2018



Hiç yorum yok: