9 Eylül 2016 Cuma

AKP’nin Yeni Hedefi Eğitim Emekçisi Öğretmenler ve Sendikal Mücadelenin Simgesi Eğitim Sen

Eskimeyen şarkılar gibidir onurlu geçmişimiz..
Biliriz kiii..!!
....Eğitim-Sen’ siz olmaz..
....Öğretmensiz hayat kurulmaz…..
Dost ve düşman bilsin ki, kazanacağız..döneceğiz..yeniden başlayacağız..
Ve..Ve..
Bu karanlık günlerin şarkısını yapıp hep bir ağızdan söyleyeceğiz..
Çünkü bizler boyun eğmeyen onbinleriz..
...
Günler aydınlık olsun..

AKP’nin Yeni Hedefi Eğitim Emekçisi Öğretmenler ve Sendikal Mücadelenin Simgesi Eğitim Sen
FETÖ Terör Örgütü’nün başarısız darbe girişiminden sonra, AKP’nin başlattığı faşist darbe girişimi kapsamını genişleterek devam ediyor. Siyasi iktidar, FETÖ Terör örgütü ile mücadeleyi askıya aldı. Artık hedefte muhalefet var.

AKP yeni bir algı operasyonu başlatıyor. Biat etmeyen herkes terörist, bölücü, hain ve darbeci ilan ediliyor.

AKP’nin yeni hedefi eğitim emekçisi öğretmenler ve sendikal mücadelenin simgesi Eğitim Sen!

1 Eylül barış gününde 28 bin eğitim emekçisini ihraç eden hükümet, 8 Eylül’de de 11 bin 285 eğitim emekçisi öğretmeni açığa aldı.

Milli Eğitim Bakanlığı, Doğu ve Güneydoğu’da açığa alınan 11 bin 285 öğretmeni bölücü terör örgütü ile bağlantılı olduklarını ilan etti. Aynı anlayış barış için imza veren akademisyenleri de FETÖcüleri gerekçe göstererek ihraç etmişti.

Eğitim Sen neden AKP’nin hedefinde?
  • Çünkü Laik, Bilimsel, Demokratik ve Çağdaş eğitim için mücadele yürüten Eğitim Sen üyeleri, FETÖ/PDY Terör Örgütünden daha tehlikeli.
  • Çünkü grev hakkı isteyen Eğitim Sen üyesi öğretmenler TBMM’ni bombalayan anlayıştan daha tehlikeli.
  • Çünkü insanca yaşam için toplu iş sözleşmesi hakkı talep eden Eğitim Sen üyesi öğretmenler halkın üzerine gözünü kırpmadan ateş açanlardan daha tehlikeli.
  • Çünkü barış için mücadele eden Eğitim Sen üyesi öğretmenler halkı tanklarla ezen zihniyetten daha tehlikeli.
  • Çünkü gerici eğitim politikalarına karşı mücadele veren Eğitim Sen AKP için çok tehlikeli!

Siyasi iktidar sağ gösterip soldan vurmayı bırakmalı, tehlikeli bir oyuna başladığının farkına varmalıdır. Eski yol arkadaşlarının açtığı yolda emin adımlarla ilerleyen AKP yolun sonunun karanlık olduğunu görmelidir.

Çünkü aydınlığın karşısında karanlığın hiç sansı yok!

AKP hükumetine çağrımdır!

Cadı avını bırakın. Bayram gelirken insanların gözyaşlarını durdurun. Cezaevlerinde masumlar kan ağlarken evinde babasını bekleyen çocukların gözyaşlarında boğulmak istemiyorsanız… Kurunun yanında yaşın yanmasına son verin.

Bu dünya Sultan Süleyman’a kalmadı!

09.08.2016
                                                                                                          Yıldırım KAYA
                                                                                                 CHP Parti Meclisi Üyesi

Hiç yorum yok: