25 Ağustos 2016 Perşembe

Jandarma Er Fatih Çaybaşı Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu ve CHP konvoyuna yapılan saldırıda ŞEHİT düştü

Jandarma Er Fatih Çaybaşı Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu ve CHP konvoyuna yapılan saldırıda ŞEHİT düştü
Jandarma Er Fatih Çaybaşı 
CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu Artvin/Şavşat'ta CHP konvoyuna düzenlenen saldırıdan sonra yaptığı ilk açıklamada, "Allah'ın verdiği bir can var, o da bu memleket, ülke, millet için feda olsun" dedi.

Jandarma Er Fatih Çaybaşı'nın şehit düştüğünü öğrenen Kılıçdaroğlu yaşadığı büyük üzüntüyü "Keşke o şehit olmasaydı da aynı acıyı ben yaşasaydım, benim ailem yaşasaydı." diyerek dile getirdi.

Kıliçdaroğlu, "Bizim bir görevimiz var; teröre karşı durmak vatandaşı korumak, vatandaşın haklarını savunmak... Terör kimden, nereden gelirse gelsin mücadele deceğiz. Bu terör bizi asla yıldıramaz. Yarın şehidimizin cenazesine katılacağız. Son derece üzgünüm. Keşke böyle bir olay olmasaydı. Bir canımız var o canımızı vatana vermeye hazırız. Mehmetçiğimiz verdi, şehit oldu. Keşke o şehit olmasaydı da aynı acıyı ben yaşasaydım, benim ailem yaşasaydı. Bu acıdan son derece üzgünüm. Bir şehidin olması beni son derece üzüyor." dedi. 

Şehidin adı Ataşehir'de yaşayacak
Şehir Jandarma Er Fatih Çaybaşı'nın adı Ataşehir'de yaşatılacak. Ataşehir Belediye Başkanı Battal İlgezdi, yaptığı açıklamada, hain saldırıda şehit düşen Erzincanlı Jandarma Er Fatih Çaybaşı'nın adının Ataşehir'de bir parka verilerek yaşatılacağını söyledi. 

Yıldırım Kaya
CHP Parti Meclisi Üyesi
25 Ağustos 2016

Hiç yorum yok: