24 Ağustos 2021 Salı

ANKARA GÖLBAŞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 11 YILDIR NEDEN PREFABRİK BİNADA HİZMET VERİYOR!

İTİBAR BU MU?

ANKARA GÖLBAŞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 11 YILDIR NEDEN PREFABRİK BİNADA HİZMET VERİYOR!

İtibardan tasarruf olmaz diye uçak filosu kurup, yazlık, kışlık saray yaptıranlar Ankara’nın göbeğinde Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bir bina tahsis edememiş.

Ankara Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 11 yıldır prefabrik bir binada hizmet vermektedir. Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün prefabrik binasını giderek yerinde inceledim. Bu görüntü Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığına ve Başkent Ankara’ya hiç yakışmıyor.

Ankaralı vatandaşlarımız da duruma tepki göstererek, yeni hizmet binası yapılmasını ya da yeni bir bina verilmesini talep etmektedirler. Gölbaşı İlçemizin ihtiyaçlarını karşılayacak İlçe Milli Eğitim binasına bir an önce kavuşması gerekir. 

Konuyu TBMM Başkanlığına verdiğim soru önergesiyle de Meclis gündemine taşıdım. Milli Eğitim Bakanı Sayın Mahmut Özer’e yanıtlaması için şu soruları sordum:


TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ BAŞKANLIĞINA

Aşağıdaki sorularımın Anayasa’nın 98, TBMM İçtüzüğü’nün 96 ve 99’uncu maddelerine uygun olarak, T.C. Milli Eğitim Bakanı Mahmut ÖZER tarafından yazılı olarak yanıtlanmasını arz ederim. 

20.08.2021

Yıldırım KAYA

Ankara Milletvekili 


Ankara Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü prefabrik binada hizmet vermektedir. Bu durum Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığına ve Başkent Ankara’ya yakışmamaktadır.

Ankaralı vatandaşlarımız da duruma tepki göstererek, yeni hizmet binası yapılmasını/verilmesini talep etmektedirler. 

Bu bilgiler kapsamında;

4. Ankara Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü neden prefabrik binada hizmet vermektedir?

5. Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı Ankara Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün prefabrik binada hizmet vermesi ne anlama gelmektedir?

6. Ankara Gölbaşı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne hizmet binası verilecek/yapılacak mıdır? Bu konuda yapılan bir çalışma var mıdır?








Hiç yorum yok: