13 Temmuz 2023 Perşembe

HAFIZA 2016-2023 Yıldırım KAYA

HAFIZA  2016-2023  Yıldırım KAYA

Dijital Kitap Linki: HAFIZA 2016-2023 Yıldırım KAYA

14-28 Mayıs 2023 Cumhurbaşkanlığı ve Parlamento seçim sonuçlarına ilişkin yaptığım değerlendirmelerden sonra, parti içinden ve dışından “Bu öneri ve değerlendirmeleri seçimden önce neden yapmadınız? eleştirileri geldi. Ancak altını çizerek söylemeliyim ki bu düşüncelerimi her zaman ısrarla dile getirdim. Partimin bana verdiği Parti Meclisi, Genel Başkan Yardımcılığı ve Milletvekilliği görevlerinde ideolojik ve örgütsel yolumuzun açılması için fikirlerimi söylemekten hiçbir zaman geri durmadım. Sözümü her platformda söyledim; değerlendirme, öneri ve eleştirilerimi kamuoyuyla da paylaştım.

 16 Nisan 2017’de yapılan Anayasa değişikliği referandumundan önce, Parti Meclisimizde “direnme gücümüzü” kullanmamız gerektiğini savundum. 

Adalet Yürüyüşü başlamadan 6 ay önce Parti Meclisimizde yaptığım sunumda, 81 ilimizden Ankara’ya "Demokrasi Yürüyüşü” başlatılması için ayrıntılı bir eylem planı açıkladım.

Üzülerek söylemeliyim ki bugün “değişim” tartışması yapan çoğu kişi, o dönem dönüşüm ve değişim içerikli politik önermelerimizi destekleyecek tek bir söz söylemediler. Bugün ise “değişim” tartışmaları, kimin “Genel Başkan” olacağı üzerinden yürütülüyor. Ancak dönüşüm ve değişim talebini sadece kişiler üzerinden yürütmek; CHP’ye de, Türkiye sosyal demokratlarına da, demokrasi güçlerine de fayda sağlamaz.

Dönüşüm ve değişimin elzem olduğu bu konjonktürde; 2016-2023 yılları arasında Parti Meclisimizle, CHP Örgütümüzle ve kamuoyuyla paylaştığım yazıların bir bölümünü yeniden bilgilerinize sunma ihtiyacı duydum.

Mustafa Kemal Atatürk’ün emaneti Türkiye Cumhuriyeti’ni ikinci yüzyılında demokrasiyle taçlandıracağımıza inancımız tamdır. 

Çünkü nehirler tersine akmaz!

Yolumuz açık olsun…


Dijital Kitap Linki: HAFIZA 2016-2023 Yıldırım KAYA

Yıldırım KAYA


1 yorum:

HIFZI YETGİN dedi ki...

Sayın Kaya Değerli mv.Önseçimsiz atamalara engel olalım deyin gece gündüz yanınızda oluruz. Önseçim savunmayan hiçbir sol parti artık yanında insan ve kitleleri bulamayacak. Bunu iammınoğlu görmüyor. Ama enteresan K.Kılıçdaroğlu da görmüyor. Ben bugün pazarcı esnafı ile konuştum. Durum vahamet ötesi. Herkes kumdan kafasını çıkarsın. baraj altına hızla koşan... halkı adam yerine koymayan bir chp kimsenin işine yaramaz.Beni bugün yine mhp ilçeden birileri aradı. Hocam çayınızı içeceğiz. Uygunmusuz diye. Hayır hava çok sıçak konuk kabul etmiyoruz. Dedim. Ben 1994 yılından bu yana chp görevlisi ve sorumlusu hiç kimse ile karşılaşmadım. Muhittin Böcekle Böcek ANAPLIYKEN sık sık site lokalimize ziyaretler yapardı. CHP li olduktan sonra onunla da hiç görüşmedim. Antalyada görüşebildiğim. 1. sırada Kemer Belediye Başkanı Necati bey ve Muratpaşa Belediye Bşk. Ümit bey dışında herkes e ölü toprağı serpilmiş...Hıfzı Yetgin /antalya