13 Aralık 2022 Salı

DÜNDEN BUGÜNE ÇÖZÜM KÖY ENSTİTÜSÜ | E-KİTAP


DÜNDEN BUGÜNE ÇÖZÜM KÖY ENSTİTÜSÜ | E-KİTAP
16 Nisan 2022’de Eskişehir Çifteler Köy Enstitüsüyle başlattığımız, 21 Köy Enstitüsünü ziyaret yolculuğumuzu; 14 bin 663 kilometre yol katederek, 64 gün sonra, 19 Haziran’da Malatya Akçadağ Köy Enstitüsü ziyaretiyle tamamladık. 23 Haziran 2022 tarihinde ise Ankara'da çok değerli katılımcılarımızla, "Dünden Bugüne Çözüm Köy Enstitüsü" konulu sempozyumumuzu gerçekleştirdik. Katkı sunan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

Kitaplaştırdığımız çalışmamızı dijital ortamda "E-Kitap" olarak, okumanıza sunmanın mutluluğunu yaşıyorum. 

İyi okumalar... 

DÜNDEN BUGÜNE ÇÖZÜM KÖY ENSTİTÜSÜ

https://flip.turkiyeakademi.net/sempozyum/


Yıldırım KAYA
CHP Ankara Milletvekili

2 yorum:

Mustafa Altınışık dedi ki...

Emeğinize ve yüreğinize sağlık sevgili Yıldırım Bey,
Teşekkürler.
Sağlık, kolaylık, başarı ve mutluluklar...

Talip Can dedi ki...

Yıldırım Hocam, Köy Enstitüsü geleneği ile eğitim-öğretimine devam eden Arifiye İlköğretmen okulu (1956 girişli- 1962) mezunu bir öğretmenim. Şu an öğretmen yetiştiren bir eğitim fakültesinde çalışıyorum. Biz köy enstitüsü geleneği ile yetiştik. O nedenle öğretmenlik anlayışımız farklı. Güzel bir çalışma olmuş. Emeğinize sağlık.
Dr. Öğr. Üyesi Talip Can
Başkent Eğitim Fakültesi-Ankara